poniedziałek, 11 czerwca 2012

Kubek termiczny poj. 380 ml, Krzesło składane kolor czarny i Mop promocyjnie

W tym tygodniu warto przyjrzeć się promocji na Kubek termiczny poj. 380 ml w sieci Carrefour. Termin ważności oferty jest krótki: od 9 maja 2012 do 14 maja 2012.

Warto sprawdzić inne promocje w Carrefour oferty na pewno znajdziesz coś dla Siebie.

Okazja, Kubek termiczny poj. 380 mltanio
Kubek termiczny poj. 380 ml

Inne w sieci sklepów Carrefour to często wspaniałe okazje. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Na pewno będziesz zadowolony.

Okazja nie z tej ziemi, sprawdź promocję na: Krzesło składane kolor czarny w hipermarkecie Carrefour. Zakupy na tych warunkach można robić pomiędzy 9 maja 2012 i 14 maja 2012.

Cena ma dla Ciebie znaczenie? Gazetka Carrefour jest odpowiedzią.

Okazja, Krzesło składane kolor czarnytanio
Gazetka Carrefour, Krzesło składane kolor czarny

Dział zawierający promocje na Inne w gazetce Carrefour warto przeglądać, bo jest tam wiele super promocji. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Szkoda nie wykorzystać takich okazji.

Okazja nie z tej ziemi, sprawdź promocję na: Mop w hipermarkecie Carrefour. Skorzystaj z okacji od 9 maja 2012 do 14 maja 2012.

Warto sprawdzić inne promocje w Carrefour gazetki na pewno znajdziesz coś dla Siebie.

Mop
Mop w Carrefour

Planujesz kupić coś z działu Inne? Nie przegap gazetki Carrefour. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Jak będziesz w sklepie nie zapomnij wrzucić go do koszyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz