poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mleczko do czyszczenia CIF, Płyn uniwersalny AJAX i Ręczniki papierowe w sieci Carrefour

Carrefour znów zaskakuje promocją na Mleczko do czyszczenia CIF. Jeśli będziesz w hipermarkecie w okresie od 9 maja 2012 do 14 maja 2012 będziesz mógł skorzystać z promocji.

Nie wszystkich stać na drogie zakupy, tym którzy chcą, lub muszą oszczedzać warto pokazać jak. Częsta lektura Carrefour gazetka to jeden z najlepszych sposobów na oszczędzanie.

Promocja na Mleczko do czyszczenia CIF
Mleczko do czyszczenia CIF tanio

Gazetka promocyjna Carrefour co tydzień pozwala oszczędzić na Chemia gospodarcza. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Po raz kolejny potwierdza się, że niskie ceny są możliwe, trzeba tylko chcieć.

Sprawdź promocję na Płyn uniwersalny AJAX w sieci Carrefour nieczęsto zdarzają się takie okazje. Zakupy na tych warunkach można robić pomiędzy 9 maja 2012 i 14 maja 2012.

Warto sprawdzić inne promocje w Promocje Carrefour na pewno znajdziesz coś dla Siebie.

Okazja, Płyn uniwersalny AJAXtanio
Carrefour, Płyn uniwersalny AJAX

Planujesz kupić coś z działu Chemia gospodarcza? Nie przegap gazetki Carrefour. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Co co nie czytają gazetek sporo tracą, na tych okazjach móżna wiele zaoszczędzić.

Okazja nie z tej ziemi, sprawdź promocję na: Ręczniki papierowe w hipermarkecie Carrefour. Termin ważności promocji to 9 maja 2012 do 14 maja 2012.

Warto sprawdzić inne promocje w Gazetka Carrefour na pewno znajdziesz coś dla Siebie.

Ręczniki papierowe
Ręczniki papierowe w Carrefour

Dział zawierający promocje na Higiena w gazetce Carrefour warto przeglądać, bo jest tam wiele super promocji. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Co co nie czytają gazetek sporo tracą, na tych okazjach móżna wiele zaoszczędzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz