czwartek, 12 lipca 2012

Pieluchy HUGGIES SUPER DRY MEGA, Tabletki do zmywarki SOMAT i Płyn do mycia naczyń FAIRY w hipermarkecie Carrefour

Sprawdź promocję na Pieluchy HUGGIES SUPER DRY MEGA w sieci Carrefour nieczęsto zdarzają się takie okazje. Termin ważności promocji to 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

W sieci znajdziesz wiele dobrych ofert, pełna jest ich także Carrefour gazetki.

Promocja na Pieluchy HUGGIES SUPER DRY MEGA
Pieluchy HUGGIES SUPER DRY MEGA

Dział zawierający promocje na Art. dziecięce w gazetce Carrefour warto przeglądać, bo jest tam wiele super promocji. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Trudno będzie znaleźć to wszystko w niższych cenach, przynajmniej ja nie potrafię.

W tym tygodniu warto przyjrzeć się promocji na Tabletki do zmywarki SOMAT w sieci Carrefour. Czas pomiędzy 29 maja 2012 i 4 czerwca 2012 to okres obowiązywania oferty.

Prawie wszystkie sieci handlowe posiadają swoje gazetki, a w nich część oferty w bardzo dobrych cenach. Tak więc Carrefour oferta jest pełna super promocji.

Okazja, Tabletki do zmywarki SOMATtanio
Gazetka Carrefour, Tabletki do zmywarki SOMAT

Gazetka promocyjna Carrefour co tydzień pozwala oszczędzić na Chemia gospodarcza. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Szkoda nie wykorzystać takich okazji.

Planujesz kupić: Płyn do mycia naczyń FAIRY, na Twoim miejscy odwiedziłabym Carrefour. Udaj się na zakupy w terminie od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012 i skorzystaj z promocji.

W sieci znajdziesz wiele dobrych ofert, pełna jest ich także Gazetki promocyjne Carrefour.

Płyn do mycia naczyń FAIRY
Gazetka Carrefour, Płyn do mycia naczyń FAIRY

Planujesz kupić coś z działu Chemia gospodarcza? Nie przegap gazetki Carrefour. Jeśli nie masz zapasów w domu, to warto je uzupełnić Trudno będzie znaleźć to wszystko w niższych cenach, przynajmniej ja nie potrafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz