czwartek, 12 lipca 2012

Piwo LECH PREMIUM, Piwo LECH PREMIUM 8-pack i Piwo WARKA 4-pack w gazetce Carrefour

W sieci Carrefour można kupić Piwo LECH PREMIUM w dobrej cenie. Termin ważności promocji to 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Czytaj Gazetka promocyjna Carrefour, jeśli pieniądze mają dla Ciebie znaczenie.

Okazja, Piwo LECH PREMIUMtanio
Piwo LECH PREMIUM w Carrefour

Planujesz kupić coś z działu Alkohole i Tytoń? Nie przegap gazetki Carrefour. Do mnie przemawiają te promocje, chyba jestem na nie podatny. Sieć handlowa popisała się, więc warto ich odwiedzić.

Planujesz kupić: Piwo LECH PREMIUM 8-pack, na Twoim miejscy odwiedziłabym Carrefour. Okazyjna cena obowiazuje od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Nie wszystkich stać na drogie zakupy, tym którzy chcą, lub muszą oszczedzać warto pokazać jak. Częsta lektura Carrefour promocja to jeden z najlepszych sposobów na oszczędzanie.

Promocja na Piwo LECH PREMIUM 8-pack
Gazetka Carrefour, Piwo LECH PREMIUM 8-pack

Gazetka Carrefour obfituje w świetne promocje na Alkohole i Tytoń. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Na pewno będziesz zadowolony.

Okazja nie z tej ziemi, sprawdź promocję na: Piwo WARKA 4-pack w hipermarkecie Carrefour. Oferta jest ważna od 29 maja 2012 do 4 czerwca 2012.

Prawie wszystkie sieci handlowe posiadają swoje gazetki, a w nich część oferty w bardzo dobrych cenach. Tak więc Gazetka Carrefour jest pełna super promocji.

Piwo WARKA 4-pack
Piwo WARKA 4-pack tanio

Dział zawierający promocje na Alkohole i Tytoń w gazetce Carrefour warto przeglądać, bo jest tam wiele super promocji. Ja wśród tych promocji znalazłam coś dla siebie, a Wy? Sieć handlowa popisała się, więc warto ich odwiedzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz